دانلود بازی مقاومت - Battlestrike Force of Resistance

دانلود بازی مقاومت Battlestrike Force of Resistance,دانلود بازی مقاومت,دانلود بازی Battlestrike Force of Resistance,دانلود بازی تفنگی مقاوت,دانلود بازی کم حجم تفنگی برای کامپیوتر,دانلود بازی کم حجم تفنگی,دانلود بازی کم حجم مقاوت برای کامپیوتر,بازی مقاومت Battlestrike Force of Resistance,دانلود بازی مقاومت Battlestrike Force of Resistance,دانلود بازی های کامپیوتر,دانلود بازی کم حجم برای کامپیوتر,

دانلود بازی مقاومت - Battlestrike Force of Resistance برای کامپیوتر

نقشه سایت

خانه
خوراک

عنوان محصول

توضیحات محصول
قیمت : ---- تومان

عنوان محصول

توضیحات محصول
قیمت : ---- تومان

موضوعات

امکانات جانبی

آمار

تبلیغات

دانلود بازی مقاومت - Battlestrike Force of Resistance

دانلود بازی مقاومت - Battlestrike Force of Resistance

دانلود بازی مقاومت Battlestrike Force of Resistance

Battlestrike Force of Resistance یکی از بازی های قدیمی در سبک اکشن و شوتر اول شخص برای PC بوده و در ۲۰۰۸ توسط CI Games انتشار یافته است. نبرد بریتانیا به اوج خود رسیده و نیرو هایشان را به مناطق مختلفی از اروپا نظیر اوکراین و لهستان اعزام کرده بود. در این جنگ خونین باید هدایت یکی از فرماندهان این کشور را بر عهده گرفته و اهدفشان را عملی سازید.

مهم ترین وظایفی که در طول بازی Battlestrike Force of Resistance خواهید داشت، مربوط به ماموریت هایتان می شود. اکثریت این ماموریت ها، ساعت ها به طول می انجماند. چرا که می توانند نتیجه یک جنگ بزرک را به طور کلی تغییر دهند. از جمله اقداماتی که می توان به آن ها اشاره نمود، باز کردن راه ها با استفاده از انواع سلاح های گرم کلاسیک می باشد. هم چنین تجهیزات جنگی دیگری در اختیار بازیکن قرار داده می شود تا اهداف تعیین شده را منفجر کنند.

به غیر از انفجاراتی که خواهید داشت، باید سربازان و نیرو های دفاعی دشمن را مورد هدف قرار دهید. از تانک های مختلی در Battlestrike Force of Resistance همچون Panzer IV استفاده کنید. ماشین های جنگی نیز در اکثریت مواقع در اختیارتان خواهند بود. کافیست به زیردستان اطلاع دهید تا آنان را برای حرکت آماده کنند. به انبار مهمات دشمنان هجوم ببرید و انواع آیتم ها را از آن ها به تاراج ببرید. اگر ماموریت ها را به خوبی انجام ندهید، امتیاز مناسبی کسب نخواهید کرد. پس سعی کنید تمامی نیرو های مستقر در زمین های هدف گزاری شده را از میان بردارید. شاید گرافیک بازی Battlestrike Force of Resistance در حد معمولی باشد اما گیم پلی آن از ویژگی های خاصی برخوردار می باشند. همین ویژگی ها باعث شده اند تا با یک عنوان اکشن جذاب با محیط کلاسیک بر روی کامپیوتر مواجه باشیم.

:Minimum System Requirements

OS: Windows 98/ME/2000/XP

CPU: Pentium 4 @ 1.6 GHz or Equivalent

+Graphics: 64 MB – ATI Radeon 8500

HDD: 1.5 GB

RAM: 512 MB

Directx: 9.0c

حجم فایل: 499.81 مگابایت

پسورد فایل: www.freegames.ir

منبع: www.freegames.ir 


 در صورت خراب بودن لینک دانلود در قسمت نظرات همین پست به ما اطلاع دهید ممنون



کد امنیتی رفرش

ورود کاربران


» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد