دانلود بازی موتور دوکاتی Ducati World

دانلود بازی موتور دوکاتی Ducati Worldو دانلود بازی موتور دوکاتی,دانلود بازی موتور,دانلود بازی موتور برای کامپیوتر,دانلود بازی موتور دوکاتی Ducati World برای کامپیوتر,دانلود بازی های کم حجم کامپیوتر,دانلود بازی کم حجم کامپیوتر,دانلود بازی ورزشی برای کامپیوتر,دانلود بازی کم حجم موتور برای کامپیوتر,بازی موتور,

دانلود بازی موتور دوکاتی Ducati World Ducati World از جمله بازی های نسبتا قدیمی ولی پرطرفدار موتور سواری برای کامپیوتر با حجم بسیار مناسبیت و توسط شرکت Acclaim Entertainment منتشر شده است. موتور خو

نقشه سایت

خانه
خوراک

عنوان محصول

توضیحات محصول
قیمت : ---- تومان

عنوان محصول

توضیحات محصول
قیمت : ---- تومان

موضوعات

امکانات جانبی

آمار

تبلیغات

دانلود بازی موتور دوکاتی Ducati World

دانلود بازی موتور دوکاتی Ducati World

دانلود بازی موتور دوکاتی Ducati World

Ducati World از جمله بازی های نسبتا قدیمی ولی پرطرفدار موتور سواری برای کامپیوتر با حجم بسیار مناسبیت و توسط شرکت Acclaim Entertainment منتشر شده است. موتور خود را از بین چند انتخاب اولیه برای مسابقه آماده کنید تا از همان ابتدای بازی مشغول به موتور سواری شوید و رقابت را در پیست های مسابقه مختلفی تجربه کنید.

به طور کلی در بازی Ducati World دو کلاس یا Game Mode وجود دارد که در اولین قسمت می توانید موتور های قدیمی و کلاسیک را برای مسابقه بردارید و در قسمت دوم هم قادر به انتخاب جدید ترین و پر سرعت ترین موتور های روز با فناوری پیشرفته هستید. در قسمت دوم از این بازی به هیچ وجه نمی توانید با موتور های ارزان قیمت به رقابت بپردازید، چون موتور های رقیبانتان سرعت بالایی دارند و در مقایسه با موتور های قدیمی نیست.

پس از کسب مهارت های لازم در این رشته و آشنایی با محیط اولیه بازی می توانید به بخش فروشگاه مراجعه کنید و جدید ترین و قدرتمند ترین آیتم ها را با صرف هزینه ای خریداری و نصب کنید. چنین آیتم هایی در Ducati World باعث ایجاد تغییر در مواردی همچون سرعت، ایستادگی و میزان سوخت می شوند که همگی آن ها در کسب عنوان قهرمانی یا عناوین دیگر دخالت مستقیم دارند. هم چنین در این بازی می توانید برای خود اسپانسری تدارک ببینید و کمک های مالی را در قبال تبلیغ شرکت آن ها دریافت کنید. این کمک ها می توانند در خرید از فروشگاه موثر باشند و مسابقات بسیار خوب و موفقی در این صورت خواهید داشت. پس از کسب قهرمانی در یکی از مراحل بازی Ducati World به مرحله بعد صعود می کنید و با رقبای سخت تری مواجه می شوید که همگی را به دست آوردن مقام اول تلاش می کنند و مانع شما خواهند شد.

 

حجم فایل : 76.62 مگابایت

پسورد فایل : www.freegames.ir 

منبع: www.freegames.ir

 


در صورت خراب بودن لینک دانلود در قسمت نظرات همین پست به ما اطلاع دهید ممنون

 

 

 

 


کد امنیتی رفرش

ورود کاربران


» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد