دانلود بازی اتومبیل رانی سرعتی - OverSpeed

دانلود بازی اتومبیل رانی سرعتی - OverSpeed,دانلود بازی اتومبیل رانی سرعتی,دانلود بازی اتومبیل رانی سرعتی - OverSpeed برای کامپیوتر,دانلود بازی ماشین برای کامپیوتر,دانلود بازی کم حجم اتومبیل رانی برای کامپیوتر,دانلود بازی کم حجم ماشین برای کامپیوتر,دانلود بازی ماشین مسابقه ای برای کامپیوتر,دانلود بازی های کامپیوتر کم حجم ماشین,

دانلود بازی اتومبیل رانی سرعتی

نقشه سایت

خانه
خوراک

عنوان محصول

توضیحات محصول
قیمت : ---- تومان

عنوان محصول

توضیحات محصول
قیمت : ---- تومان

موضوعات

امکانات جانبی

آمار

تبلیغات

دانلود بازی اتومبیل رانی سرعتی - OverSpeed

دانلود بازی اتومبیل رانی سرعتی - OverSpeed

دانلود بازی اتومبیل رانی سرعتی - OverSpeed

OverSpeed نام بازی پرهیجانی در سبک Racing یا ماشین سواری برای سیستم عامل ویندوز از کمپانی City Interactive می باشد که در سال 2008 به انتشار رسیده است. وارد خیابان های Los Angeles شوید و مسابقات هیجان انگیزی را در نقشه های این بازی برگزار کنید. رقیبان زیادی در مسیر خواهید داشت ولی باید تمامی سعیتان را بکنید تا زودتر از آنان به خط پایان دست پیدا کنید.

مسابقاتی که در بازی OverSpeed برگزار می شوند، غیر قانونی هستند و پلیس به شدت با این نوع رقابت ها برخورد می کند. به همین دلیل نیز در اکثریت مسیرها به دنبالتان خواهند بود و با کمی غفلت در دامشان گرفتار خواهید شد. هیچ محدودیتی برای سرعت وجود ندارد، پس باید از تمانی کارایی ماشینتان بهره ببرید و پیچ و هم های موجود در خیابان ها را با سرعت نسبتا بالایی پشت سر بگذارید. فقط مراقب تصادفات و موانعی باشید که سر راهتان قرار دارند.

مراحل چالش انگیزی با نام Challenges برای بازیکنان در نظر گرفته شده است و در صورت اتمام یکی از مرحله های این بخش به پاداش بسیار خوبی دست خواهید یافت. تعداد راه های زیرزمینی در OverSpeed به مراتب بیشتر از راه های معمولی و خیابان های شهر است، به همین دلیل عبور از چنین جاهایی مهارت خاص خودش را می طلبد. تعداد ماشین های موجود در فروشگاه خیلی زیاد نیست اما دست یابی به آن ها کمی دشوار می باشد. به این معنی که هزینه خریداری ماشین های پرسرعت به مراتب بالاتر از امتیازات جمع شده در هر مرحله است و نیاز به زمان و کوشش زیادی خواهید داشت. هم چنین بخش Customize ماشین ها در بازی OverSpeed دارای جذابیت خاصیست. در این قسمت می توانید اجزای داخلی و خارجی را بهبود بخشید و با سرعت بیشتری نسبت به حریفان در رقابت ها به پیش بیفتید و کاپ های قهرمانی را از آن خود کنید.

 

حجم فایل : 268.35 مگابایت

 پسورد فایل : www.freegames.ir 

منبع: www.freegames.ir


در صورت خراب بودن لینک دانلود در قسمت نظرات همین پست به ما اطلاع دهید ممنون

 

 

 


کد امنیتی رفرش

ورود کاربران


» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد