دانلود بازی هیزم شکنی - Woodcutter Simulator 2013

دانلود بازی هیزم شکنی - Woodcutter Simulator 2013,دانلود بازی هیزم شکنی,دانلود بازی Woodcutter Simulator 2013,دانلود بازی هیزم شکنی - Woodcutter Simulator 2013 برای کامپیوتر,دانلود بازی ماشین سنگین,دانلود بازی هیزم شکنی برای کامپیوتر,دانلود بازی هیزم شکنی Woodcutter Simulator 2013,

دانلود بازی هیزم شکنی Woodcutter Simulator 2013

نقشه سایت

خانه
خوراک

عنوان محصول

توضیحات محصول
قیمت : ---- تومان

عنوان محصول

توضیحات محصول
قیمت : ---- تومان

موضوعات

امکانات جانبی

آمار

تبلیغات

دانلود بازی هیزم شکنی - Woodcutter Simulator 2013

 دانلود بازی هیزم شکنی - Woodcutter Simulator 2013 

دانلود بازی هیزم شکنی - Woodcutter Simulator 2013

 Woodcutter Simulator 2013 یک بازی جالب در سبک شبیه ساز یا Simulation برای کامپیوتر بوده که در سال 2013 توسط کمپانی UIG Entertainment انتشار یافته است. هدایت یکی از کارخانه های تولید و فروش چوب آلات را به دست بگیرید و تمامی بخش ها را با یکدیگر هماهنگ کنید تا در نهایت به سود برسید. ظاهر کار، کمی ساده به نظر می رسد ولی با مشکلات پیچیده ای رویارو خواهید شد.

با پول نسبتا کمی که در ابتدای بازی Woodcutter Simulator 2013 دارید، ماشین های مخصوصی را خریداری کنید تا نیازی به تکنولوژی قدیمی چوب بری نداشته باشید. اکثریت کار های فنی به صورت اتوماتیک انجام می شوند و کاربر باید بر آن ها نظارت کند. ماموریت های آسانی برای شروع بازی طراحی شده اند و با اتمام این ماموریت ها، پاداش خوبی دریافت خواهید کرد. با پول های دریافت شده، کارگران جدیدی استخدام کرده و ماشین های بهتری را خریداری کنید.

بخشی از یک جنگل بزرگ در اختیارتان قرار دارد اما توجه داشته باشید که نباید به سایر گیاهان محیط زیست آسیبی برساند. در Woodcutter Simulator 2013 فقط باید درختان خشک و به درد نخور را از بالای ریشه جدا کنید و به کارخانه بفرستید. کارگر هایی که استخدام کرده اید، بخش عمده ای از کار را بر عهده نمی گیرند، به همین دلیل نیز باید خودتان وارد عمل شوید و وظایف مهم را به انجام برسانید. قسمتی به نام Tutorial یا همان آموزشی برای بازی هیزم شکنی تدارک دیده شد است و اگر می خواهید در کارتان موفق باشید، این آموزش های اولیه را پشت سر بگذارید تا به یک مدیر عالی تبدیل شوید. محیط جنگل و سایر موجودات زنده ای که در بازی Woodcutter Simulator 2013 به چشم می خورند، بسیار زیبا طراحی شده اند و به همراه گیم پلی هوشمندانه و روان، یک عنوان کم نظیر و هیجان انگیز شبیه ساز را به وجود آورده اند.

 

حجم فایل : 456.66 مگابایت

پسورد فایل : www.freegames.ir

 

منبع: www.freegames.ir


در صورت خراب بودن لینک دانلود در قسمت نظرات همین پست به ما اطلاع دهید ممنون

 

 

  


کد امنیتی رفرش

ورود کاربران


» رمز عبور را فراموش کردم ؟

عضويت سريع

نام کاربری :
رمز عبور :
تکرار رمز :
موبایل :
ایمیل :
نام اصلی :
کد امنیتی :
 
کد امنیتی
 
بارگزاری مجدد